lauantai 30. heinäkuuta 2011

Anoppi ja appi HELA dagen

Onneksi mä pidän mun miehen vanhemmista, sillä vietin heidän kanssaan koko päivän tänään. Ja mikä hassuinta, mun mies ei ollut ollenkaan mukana. :O Appivanhemmat halusivat lähteä vähän roadtripille ja just tänään, jolloin mun miehellä oli koko päivän kestänyt turnaus. Noooooooo, sitten kurvasivat tänne puolilta päivin ja lähtivät vasta iltaysiltä kotiinsa. Anoppi oli aidosti kiinnostunut mun karppausjorinoista ja jopa selaili karppireseptikirjaa. Söivät hyvällä ruokahalulla mun vääntämää jauhotonta suklaakakkua (tosin eivät kyllä ottaneet santsipalaa) ;) Rehellisyyden nimissä, oon mäkin parempia kakkuja maistanut. Mutta ainakin tuossa oli ihan minimimäärä hiilihydraatteja. Käytiin myös oikein juhlavasti syömässä ABC:llä, heheheheheee. Pientä päänvaivaa tuotti oman annoksen valitseminen, kun kaikki maukkaimmat olivat täynnä hiilihydraatteja. Onneksi sieltä löytyi kuitenkin kanasalaatti, joka oli vieläpä syötävää eikä mitään viikon noutopöydässä lojunutta.

Mä jotenkin toivoisin, että mun paino laskisi vielä näin alkuraskaudessa, kun loppua kohden se kuitenkin nousee väkisinkin. Siksi olin tänäänkin iloinen, kun vaaka näytti 83,2 kg eli -100 g eilisestä. Huomisen tuloksesta en menisi etukäteen ainakaan juhlimaan, kun jo tuo salaatti oli ihan valtava (enkä tietty voinut jättää kuin murto-osan).

Sain tunnustuksenkin kanssabloggareilta, kiiiiiitos!


Tunnustuksen saajan kuuluu kertoa 1) lempiväri, 2) -ruoka ja 3) -paikka, jossa haluaisi käydä.
1) Mä olen ihan hulluna purppuraan/lilaan/violettiin, joten sanottakkoon se!
2) Joku överi-ihana salaatti, jossa on PAKSU viipale voissa paistettua vuohenjuustoa. (Ennen olisin sanonut Subwayn Italian B.M.T., mutta nyt mä olen uusi ihminen) ;)
3) Mä haluaisin USAan (New Yorkkiin ollakseni täsmällinen sekä Miamiin ja LA:han), Australiaan ja Uuteen-Seelantiin, mutta ne sijaitsevat tämänhetkistä elämäntilannetta ajatellen liian kaukana. Ehkä sitten eläkkeellä. Lapsettomille sanoisin, että menkää NYT, myöhemmin se on vaikeampaa.

Lisäksi tunnustuksen saajan tulisi laittaa tämä eteenpäin 15:lle bloggaajalle, mutta mäpäs olen kapinallinen. Nimittäin olin listaamassa tähän vaikka ketä, mutta jo neljä heistä oli saanut tämän. Sitten mun energiat loppuivat asian suhteen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)