keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Onnistumisia ruokakaupassa

Tuntuu, että mun kadonneet kilot ovat lähteneet naamasta. Jos sit seuraavat lähtisivät vatsasta?
Vähänkö oli taas mukava käydä kaupassa, kun ei tullut ostettua mitään ohi listan. Mun arsetta eniten leventäneet Fazerin Sinisetkin olivat jossain tarjouksessa eikä edes tehnyt tiukkaa ohittaa niitä. Wau, meitsi rokkaa! XD

Tänään on taukopäivä liikunnasta. Ainoastaan koiran kanssa ajattelin suunnata lenkille, mutta muuten otan chillisti. Tai saatan mennä pelaamaan lentopalloa, jos ehdin ja jaksan. En kuitenkaan ihan hirveästi laskisi sen varaan, täällä on nimittäin ihan pölö ilma ja liikunta ulkona ei houkuttele mitenkään järin paljoa.

Vatsassa köllii nyt Skyrin banaanirahkaa, kupponen kahvia ja isosti vettä.

2 kommenttia:

  1. Ihan mahtavan innostavaa luettavaa! Just tollasesta dietistä itekin tykkään, jossa tulee selkeästi tuloksia jo ekan viikon aikana. Hyvä kuulla myös, että jaksaa käydä salilla :) Saat nyt olla testikaniinina siellä, joten lähetän paljon tsemppiä sulle! Miten sun mies muuten suhtautuu tollaseen ruokavalioon? Omani ei niin ymmärrä noiden villitysten päälle :)

    Mä kyyläilen sun edistymistä täältä takavasemmalta, koska laskettuaika lähestyy kolmen viikon päästä. Sä oot ihan skinny-kate-middleton siinä vaiheessa, kun mä pääsen edes aloittamaan tollaset touhut :D

    t. pitkä nimimerkki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen mielelläni testikaniini. Voin sitten kertoa kokemuksesta, miten homma toimii. :) Sitä Elina Kiikolle aikoinaan tapahtunutta ihmettä odotellessa: hän kun laihtui ihan vahingossa 15 kg. Juu.

      Mun mies... Nooo, se on sellainen joojoo-tyyppi, ettei sitä paljon mun intoilut hetkauta. Kyllä se vähän kyselee, että mitä mä nyt syön, muttei kuitenkaan rekisteröi vastauksia. Esim. tänään oli tuonut possun kinkkua kun piti olla nautaa. Noooo, pääasia, että jaksaa roikkua mukana, kun eukko surffaa dieettiviidakossa.

      Mainio mielikuva tuo Kate, kiitos. Sen voimin :D Vaikka eipä sillä, mulle riittäisi ihan tupla-Katekin.

      Sulla se vasta urakka onkin edessä, tsempit loppumetreille, itse puserrukseen ja sitten vauvavuoteen sen jälkeen. Vaikka hyvin sä selviät, kun kerran mäkin olen selvinnyt :)

      Pus!

      Poista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)