torstai 18. heinäkuuta 2013

Hemmottelua kutistuvalle keholle

Dukan käskee syömään cruisailuvaiheessa 2 rkl kauraleseitä päivässä. Yleensä sekoitan ne rahkaan, mutta eilen illalla laitoin kalkkunaleikkeen päälle raejuustoa ja leseitä, rullasin patukaksi ja söin. Hyvin upposivat!


 
Mun elämä on tällä hetkellä hyvin pitkälti lasten tarpeista huolehtimista ja kodin hoitoa. Välillä on sellaisia päiviä, että kuopus kiljuu kurkku suorana suunnilleen koko päivän ja mua "vähän" väsyttää. Nyt tällaista huutokautta on kestänyt sen verran pitkään, että tunsin olevani hemmottelun tarpeessa. Sain hommattua lastenhoitajan keskellä päivää ja suuntasin kulkuni kauneus- ja hemmotteluhoitoon. Sain maata 75 minuuttia siinä laverilla kuunnellen jonkun suihkulähdevehkeen liplatusta ja panhuilumusaa (okei, nämä vähän häiritsivät, mutta kestin kuin nainen). Samalla mua hierottiin selästä aromaattisilla öljyillä ja sen jälkeen kasvoille laitettiin kaikenmaailman tököttejä ja naamioita, sekä hierottiin vähän väliä. Teki hyyyyyyyvääääääää ja voin suositella lämpimästi ihan kaikille pientä hemmottelua. Hullun kalliitahan nuo ovat, mutta joskus vaan pitää pihistää kaikesta muusta ja panostaa itseensä. Olkoon se sitten vaikka palkinto tästä hyvin alkaneesta ruokaremontista tai siitä, että ylipäätään jaksan hoitaa noita meidän rakkauden hedelmiä 24/7 menettämättä järkeäni. ;)

Tänään on muutenkin todellinen luksuspäivä. Suuntaan nimittäin miehen töiden jälkeen takaisin kaupungille, jossa odottaa mun hyvä ystävä. Normaalisti menisimme sushille, mutta koska se ei sovi mun tämänhetkiseen ruokavalioon, niin skippaamme syömiset ja suuntaamme suoraan leffaan. Tänään on Finnkinossa Superpäivä, eli liput maksoivat 6.50 (normaalisti aivan sairaan kalliita, 11 e). Jotain komediaa me mennään töllöttämään, en edes muista leffan nimeä.

Aijuu, vaakarintamallakin tapahtuu myönteisiä asioita. Nyt on jo lähtenyt 4.3 kg. Jepujee, meitsi kutistuu. Kohta mä toivottavasti mahdun mun vaatekaapin vaatteisiin taas ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)