perjantai 8. marraskuuta 2013

Rouva Löysä kuntonyrkkeilee

Mun kuherruskuukausi jatkuu uuden kuntokeskuksen kanssa. Kävin eilen korkkaamassa kuntonyrkkeilytunnin. Meinasin tosin jo masentua heti alkuun, kun selvisi, että se ei olekaan vain varjonyrkkeilyä vaan pitää ottaa joku pari. Moni oli tullut treenaamaan ystävänsä kanssa ja sali oli täynnä sellaisia kahden naisen kiherryskerhoja. Onneksi sieltä kuitenkin löytyi useampikin yksinäinen susi, joten mullekin järjestyi oikein mukava (vaikkakin mua noin 30 kg kevyempi) treenikaveri. Siellä me sitten mätkittiin vuoroin toisiamme ja voin sanoa, että oli ihan överihauskaa ja nyt tuntuu lihaksissakin. Että on mulla todistettavasti jossain tuolla laardin alla sellaisiakin, kun kipeytyvät. Jiihaa :)

Mikään laiskan naisen tunti se ei kyllä ole. Loppumetreillä mm. piti iskeä lyöntejä minuutti putkeen ihan apinan raivolla, eli niin kovaa ja monta kuin vain ikinäkin pystyy. Ekat puoli minuuttia mulla oli aika hyvä vauhti, mutta sitten alkoi kyllä hyytymään. Ne viimeiset olivat jo melko säälittäviä, mutta ainakin tein kaikkeni.

Itsetunto kohosi kyllä taas piirun verran. Nimittäin mä osaan iskeä aika hyvin ja saan siihen hienosti voimaa. Olen kyllä ennenkin tiennyt olevani aika vahva, kun en muutenkaan ole mikään höyhensarjalainen missään. Mutta on se jotenkin mukavaa, kun laardien alle piilotetuissa lihaksissakin voi olla kivasti voimaa. Toissapäivänä se nähtiin myös silloin, kun siirsin mun miehen kanssa meidän pesutornia eli pesukonetta ja kuivausrumpua. Yhdessä vaiheessa mies piteli sitä kuivausrumpua ilmassa (!!!) ja mä työnsin pesukonetta paikoilleen. Aika säätöä, mutta saatiin torni paikoilleen eikä käynyt mitään haavereita. Mies kyllä valitteli seuraavana päivänä kipeää lihasta, joten taisi sekin saada aikamoista kyytiä siinä sen kuivausrummun kanssa.

Eilen meni syömiset hienosti perinteisen ravintoympyrän mukaan ja tänäänkin on mennyt hyvin, jopa paremmin. Dukan-dieetti polttelee jossain takaraivossa samoin kuin karppaus, muttei se mun energia nyt vielä riittänytkään niihin. Toivottavasti paino ymmärtää nyt kuitenkin tälläkin ruokavaliolla laskea edes takaisin sinne 81 kg:n paikkeille. Aamulla painoa oli 83,8 kg eli sentään vähän vähemmän kuin pari päivää sitten mässäiltyäni miten sattuu ja mitä sattuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)