lauantai 28. tammikuuta 2012

"Ootpa sä kauhean etupainotteinen"

Otsikossa on "ihanan" työkaverini lausahdus mulle eiliseltä. On se niin kivaa, kun kropasta tulee odotusaikana julkista valuuttaa. Noh, pitää ehkä vaan olla tyytyväinen, ettei muulloin kommentoida noin reippaasti toisen ulkomuotoa. Kyllä mä vielä nämä viimeiset viikot kestän, laskettuun aikaan on 9 viikkoa aikaa (näppäilin ensin väärin, 98, siinä ajassa kyllä alkaisi puuduttaa) :D

Nyt on tullut vähän turhankin neuroottisesti varmaan kytättyä noita syömisiä. Mä olen tosi mustavalkoinen tyyppi ilmeisesti, joko porsastellaan täysillä tai sitten ollaan ihan supertarkkoja syömisistä. Mikä kultainen keskitie, kysynpä vaan. Kiloklubin mukaan kaloreita on tullut vuorokaudessa sellaiset 1300-1500, vaikka neuvolan mukaan saisin ahtaa 2200 kaloria vuorokaudessa. En kyllä mitenkään tietoisesti pyri noin alhaisiin lukemiin, koska raskaanahan ei saa varsinaisesti laihduttaa. Mut mä nyt vaan koitan saada jotain tolkkua noihin sokeriarvoihin.

Tänään esikoinen sai sellaiset itkupotkuraivarit, että mun teki mieli heti ajaa johonkin kauppaan ja ostaa sieltä vähintään yksi suklaalevy ja ahtaa se kurkusta alas samantien. Mut selvisin onneksi ilman. Pepsi Max pelasti :)

2 kommenttia:

  1. Pianhan se vauveli jo tuleekin sitten masun ulkopuolelle. Oonko mä oikeesti ollut näin kauan pois Blogistaniasta... :P

    VastaaPoista
  2. Juu ja jahka saan kerättyä tarpeeksi voimia, alkaa järjestelmällinen läskinkarkoitusoperaatio taas:)

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)