torstai 19. tammikuuta 2012

A-luokan lihansyöjä kokkasi soijapöperöä

Mun mieshän on insinööri, joten en VOINUT vastustaa Insinöörin kasvis-vuohenjuustolasagnen reseptiä. Mähän suorastaan RAKASTAN lihaa, mutta olen avoin erilaisille kokeiluille, joten ostin kaupasta soijarouhetta ohjeen mukaan. Tosin sitä oli tummana ja vaaleana, tiedä sitten, kumpi olisi ollut oikea valinta. Otin tummaa, koska se näyttää enemmän jauhelihalta ;) Tuli hyvää, suosittelen. Ei kyllä sovi karppiruokavalioon, mutta ainakin tässä on reippaasti kasviksia ja se maistuu hyvältä.

Duunissa koen pientä laiskiaissyndroomaa: tekisi mieli vaan hengailla, ottaa relasti ja pitää ylipitkiä lounastaukoja. Ehkä on ihan hyvä, että olen osa-aikaisella hoitovapaalla, niin ei tarvitse yrittää keskittyä kuin neljä päivää viikossa :P Ja tosiaan, kuukausi jäljellä, sitten pääsen pois duunioravanpyörästä (ja pääsen hyppäämään vähän erilaiseen oravanpyörään, joka sisältää imetyshommia, pyllynpesua, vaipparallia)... Aion jatkossakin tasapainoilla monen eri aiheen välillä blogissa, niin en karkoita perhelätinöillä osaa lukijoista.

Sillä meitsi on, joo, äiti, mutta myös nainen, jolla on about 20 kg ylimääräistä ja siitä pitää päästä eroon. Mä haluan vielä kääntää päitä (hyvällä tavalla) uimarannalla ja nähdä koulukavereita vuosien takaa ilman, että ne päivittelevät mun turvonnutta olemusta mun lähdettyä näköpiiristä. Siinäpä tavoitetta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)