maanantai 11. helmikuuta 2013

Pohdintaa: jatkaisinko Superdieetti Extraan?

Jaahas, kohta on kuusi viikkoa Superdieettiä ohitse (mitä nyt, kröhöm, tuli välillä vähän lipsuttua) ja pitäisi päättää jatkosta. Olin jo päättänyt, että mähän en mihinkään Superdieetti Extraan jatka, koska se taas maksaa lisää (39 e) eikä ilmeisesti sisällä mitenkään järisyttävän paljon uutta. Mutta sitten kaveri sanoi, että häntä extrakin motivoi aikoinaan lisää ja että kyllä se ruokavalio siitä muuttuu (sapuskaa tulee lisää). Nyt alan kallistua, että ehkä mä nyt sittenkin jatkan siihen Superdieetti Extraan. Ehkä muut samassa tilanteessa painiskelevat saavat potkittua muakin (leveälle) ahterille ja pääsen kohti tavoitepainoa jatkossakin.

Se Fitfarmin virallinen KAAPPI (=Bull) ilmeisesti infoaa jotain Superdieetti-foorumilla aiheesta tällä viikolla. Ehkä mä odottelen hänen ohjeistustaan ja päätän sitten.

Tänään tein kyllä NIIN typerästi, että en melkein kehtaa tunnustaa. Mutta koska mun blogi ei tunne sensuuria, niin antaa mennä: mä sorruin tänään suklaaseen. Voi tsiisus sentään. Kaiken lisäksi se oli mun miehen suklaa, joten kävin ostamassa hänelle uuden laatikkoon. En edes ukkoparalle kehtaa tunnustaa, että kontrolli petti jälleen kerran ja mässytin hänen suklaansa. Ruoskikaa mua, arvon lukijat, että ahteri pienenee jatkossa eikä moisia ylilyöntejä sattuisi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)