tiistai 19. helmikuuta 2013

Lapsiparkki=paras keksintö sitten tiskikoneen ;)

Suorastaan juhlafiilis! Päätin aamulla viedä molemmat lapset kuntosalin lapsiparkkiin ja mennä itse tekemään treeniä salille. Olen vähän arastellut tuon vauvan viemistä sinne, kun onhan hän vielä aika pieni. Lisäksi mua kyrsii, kun niin monet vievät lapsiparkkeihin räkäisiä lapsiaan ja vauvat saavat ne taudit aina kovin helposti, kun tunkevat kaiken kuitenkin suuhun. Mutta koska tynnyrissä ei voi elää ja koska halusin päästä treenaamaan, mentiin sinne. Ipanat viihtyivät mainiosti eikä nuorempikaan ollut järkännyt mitään huutokonserttia. Olen aika iloinen siitä ;)

Salillakin meni reippahasti. AIka tosin loppui kesken, eli ehdin tekemään vain kaksi sarjaa kolmen sijasta. Sain siihen silti kulumaan tunnin ja lihakset tärisivät kivasti, joten lieni tehokasta.

Tänään on muutenkin luksuspäivä, koska olen menossa hierontaan päivällä. Se ei kyllä tosin ole mitään hemmottelua, sillä hieroja on varsin riuskaotteinen urheiluhieroja. Aluksi mua jännitti levittää mun fläsät sen eteen, kun tyyppi on varmasti tottunut möyhentämään lihaskimppuja eikä lähinnä suklaan syömiseen keskittynyttä "urheilijaa". Mutta ihan sama, enemmistö suomalaisista on tuhdissa kunnossa (ainakin siltä näyttää, kun tsekkailee jengiä vaikka uimahallissa). Se hieronta sattuu aina ihan vietävästi, mutta tekee silti hyvää. (Eikä mun tarvitse sen tunnin aikana pestä kenenkään ahterista shaibaa).

Matkakuumekin kiusaa. Toukokuun reissuun on vielä monta kuukautta, mutta kyllä se sieltä tulee. Ihan kiva myös, että on vielä aikaa pudottaa kiloja ;) En ole nyt käynyt noin viikkoon puntarilla, torstaina tai perjantaina olisi tarkoitus joko ilahtua tai kiroilla ääneen.

Aamupirtelö, omnomnom. Ihan huippukätevä tuo mun tehosekoittimen kulho, kun siitä voi särppiä suoraan. Jää kädet vapaaksi vauvan syöttöhommiin. Lisäksi ajatuksissa on, että vois joskus vaikka napata aamiaisen mukaan ja litkiä sitä vaikka autossa matkalla töihin. Duuniin en silti ole menossa vielä 

1 kommentti:

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)