keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Flunssaa ja elokuvanautintoja

Mä imuroin aina kaikki meidän muksujen flunssat. Tämäkään kerta ei tehnyt näemmä poikkeusta, sillä olen taas räkätaudissa. En tosin (vielä) kovinkaan pahassa, joten ehkä tämä katoaa tästä. Pitää varmaan koittaa taas kaikenmoista luontaisdroppiakin kiskoa kuvusta alas, tuskin niistä haittaakaan on.

Eilen otin kyllä ihanan chillisti. Mies on viikon lomalla ja sai kaitsea lapsia, kun mä menin kaupungille ihan itsekseni. Kävin syömässä ulkona sushia ja sitten kiiruhdin elokuviin päivänäytökseen. Mä olin teininä jotenkin aika kiinnostunut prinsessa Dianasta, joten pitihän hänestä kertova Diana-elokuvakin käydä katsomassa. Leffateatterissa oli mun lisäksi vain kolme naista, muuten siellä oli ihan tyhjää. Aika luksusta. Elokuvakin oli varsin hyvä, vaikka tulihan sitä ehkä vähän liikaa vertailtua päänäyttelijättären ja esikuvan ulkonäköä. Tuntui myös jännän vapauttavalta lähteä leffateatterista kotiin, kun mikään paparazzilauma ei piiritä heti leffateatterin ovelle ja saa hukuta massaan siinä missä kuka tahansa. Että onneksi mä en ole minkään maam hallitsijasuvun jäsen ;)

Vaakalukema ei liiku mihinkään ja sekös mua kyrsii. :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)