maanantai 1. elokuuta 2011

Kaapista ulostuloa

Ennen kuin nyt ihan liikaa innostutte, niin olen kyllä edelleen hetero. Tällä kertaa viittaan näihin kahteen tuoreeseen kaappiin - karppaus- ja raskauskaapit -, joista kerroin mun rakkaalle ystävälle eilen. Tai no, kyllä hän tiesi, että olen jotain vhh-suuntausta ainakin harkinnut ja ettei tässä ole enää kuukausiin ehkäisty. Oli hän silti jotenkin suloisen innoissaan kummastakin jutusta. Itse tosin melkein unohdin koko karppauksen hetkeksi, kun hän kutsui luokseen syömään tekemäänsä mustaherukkakakkua. Olin jo myöntymässä, kunnes muistin, että "aijoo, enhän mä syö semmoisia, kun oon karppi". ;) Lupasin kyllä muuten tulla kylään, mutta kakun voi pitää jääkaapissa. Eipä sillä: kaipa sitä joskus on ihan OK livetä ruokavaliosta, kunhan ei tavaksi tule.

Soittelin tuossa äsken äitiysneuvolaankin ja varasin ensimmäisen ajan. Suureksi yllätyksekseni puhelimen päässä oli itsekin karppaava nainen, joka tiesi aiheesta karppaus+raskaus eikä esimerkiksi tuominnut yhtään. Hän tosin sanoi, että odottaja tarvitsee vähän lisää hiilareita mun nykyruokavalioon verrattuna, tyyliin 1 peruna tai pari ruokalusikallista riisiä.

Eilen oli taas tarkoitus mennä zumbaamaan, mutta HÖH, mun mies lojui kipeänä sohvalla enkä raaskinut jättää häntä lapsen kanssa kahdestaan kotiin. Mikäköhän siinä on, että aina kun miehellä on vähän flunssa, hän on aina aiiiiiiiiiiiiiiiivan hipeä ja tuskissaan? Sitten kun mittaa kuumeen, niin ei näytä edes pientä lämpöä ;) Miehet...

1 kommentti:

  1. Minulla ainakin yleensä on ihan helvetillinen olo aina flunssassa, ja ei välttämättä kuumetta ollenkaan. Kyllä se räkäisyyskin saa aikaan aika järkyt fiilikset, kun nenä vuotaa, henki ei kulje, kaikki on tukossa ja joka puolelta särkee. :-D Mutta tosi kiva kuulla, että neuvolassakin ollaan ymmärtäväisiä!

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)