perjantai 11. lokakuuta 2013

Jättimäiset alushousut

Selailin tuossa jotain vanhaa Me Naiset -lehteä ja siinä oli esitelty kauniita alusvaatteita. Mallin päällä jopa sellaiset melkein tisseihin asti ylettyvät litistävät mummokalsarit näyttivät siedettäviltä. Jäinpä siinä kuitenkin itsekseni miettimään, että lopputulos ei kyllä ole yhtään sama, jos tällainen kokoa 44/46 oleva matami kiskoo vastaavat ylleen.

Tällä hetkellä tilanne on jopa sellainen, etten mä oikein "kehtaa" ostaa mun kropalle oikeanlaisia alushousuja. Nimittäin nolotus iskee siinä vaiheessa, kun ne roikkuvat ulkona kuivumassa. Vievät pyykkinarulta paljon tilaa ja näyttävät siltä, että sopisivat elefantille. Tosin sama juttu käy ihan tavallistenkin housujen kanssa, jos niissä ei ole huimasti stretchiä. Ne näyttävät ihan JÄRJETTÖMÄN isoilta, kun eivät ole mun päällä. Sellaisilta, joita joku Suurin pudottaja -kisaaja esittelee niinä Ennen-housuinaan.

Tällaisilla ajatuksilla viikonloppuun. Jotenkin tuntuu, että itsekuria voisi jopa löytyä, vaikka olen ihan itsekseni huomenna. (Ja sitä kyllä odotan kovasti, sillä lapset ovat herätelleet öisin ja silti tahtovat nousta jo aamukuudelta, uuh).

4 kommenttia:

  1. Ei siinä kyllä oikein iloa tunne, kun ostaa pöksyt kokoa XXXL! :D Eikä siinäkään vaiheessa, kun ne samaiset pöksyt muutaman kuukauden kuluttua tipahtaa nilkkoihin äidin ystävän ollessa paikalla, koska en jaksanut ostaa uusia, vaikka ne olivat jo isot, kun ihan hyvät nuo vielä olivat...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, auts! Tosin tuo tippuminen on kai sentään jossain mielessä myönteinen asia :D

      Poista
  2. Ei kai niitä tarvi viedä ulos kuivumaan :P Mun mielestä on kuitenki parempi ostaa oikean kokoisia housuja ku liian pieniä... ne vasta hirveeltä näyttää ku uppoaa tuonne jonnekin :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, no ei periaatteessa kai, mutta nolottaa mua kyllä sisälläkin, kun ne kuivuvat narulla. Ihan kuin mun mies ei muuten huomaisi, että vaimolla on iso perä... ;)

      Poista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)