maanantai 14. lokakuuta 2013

Bling-bling when you don't got much ching-ching


Kaksi bling-bling sormusta, jotka ostin Espanjasta elokuussa. Maksoivat iiiiihan hulluna, eli 2 e/kpl ;D

Tänään ostin Ikeasta tällaisia sisustustarroja mun autoa varten. Jäi vähän ylikin, niin liimasin vessan seinään. Aika nätit.
Mä tykkään kaikesta luksuksesta, kiiltävästä ja ihanasta. Olenkin aika taitava löytämään kaikkea ihanaa huokealla tai muuten vain ilahduttamaan itseäni edullisestikin. Toki välillä lähtee lapasesta eikä kaikki aina ole kauhean edullista, mutta nyt on kerrankin jotain huokeaa JA nättiä. Ylhäällä pari esimerkkiä, kuinka edullisestikin voi saada jotain nättiä. Tai kaipa se on katsojan silmissä, mutta mua ainakin miellyttää.
Eilistä lounasta. Tosin näistä söin itse sentään vain yhden. Ovat kyllä porsasta, vaikkei Mysjöö Dukan sellaista sallikaan ollenkaan. Mutta nauta on ihan törkeän kallista, uaah.

Joku liikuntakärpäsen syysväsymys on kyllä iskenyt, sillä mua ei ole yhtään kiinnostanut kuntoilu viime aikoina. Eilen sentään tuli taas haravoitua parisen tuntia, että edes jotain muuta kuin yleistä löysäilyä. Onnistuin saamaan paljon lehtiä pois pihalta JA niskat ihan törkeän kipeiksi, hehe. Sitten nakitin miehen hieromishommiin, mikä oli kyllä oikein hyvä palkkio ;D

Ja loppuun yksi alennuskoodi muillekin shoppailusta tykkääjille. Kattavan laukku-, kenkä- ja vaatevalikoiman omaava Spartoo tarjoaa nyt 15 % alennusta  yli 100€ ostoksesta koodilla SPFIKTAH15. Mä en kyllä taida uskalla käydä kurkkaamassa niiden tarjontaa, ettei taas lähde lapasesta... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)