tiistai 10. syyskuuta 2013

"Näihin mies kiinnittää huomiota"

Mä olen onnellisesti naimisissa, MUTTA onhan se silti kivaa olla visuaalisesti mahdollisimman viehättävä miesten keskuudessa. Jotenka alla Womens Healthin lista, millä hurmaa miehen ja mukana kommentit meikäläisestä. Olkoon tämä tällaista kevytta tiistaiviihdettä ;)

Näihin mies kiinnittää huomionsa:
1. Silmät: oikein kivat, suuret ja nätit
2. Hymy: hymykin on nätti, vaikka hampaat saisivatkin olla valkoisemmat
3. Rinnat: kärsivät vähän imetyksestä, mutteivät nyt sentään ihan mitkään ajokoiran korvat
4. Hiukset: pitkät vaaleat, aika kauniit. Ilman olisi alaston olo. Tosin kunto saisi olla parempi
5. Paino: tätä on ainakin 10 kg liikaa, ehkä jopa 20 kg
6. Sääret: korkkareiden kanssa aikamoisessa iskussa, ehkä nätin osa mun kroppaa
7. Tyyli: mä olen tyylittömyyden kuningatar, eli tyylejä on ehkä 100 ja vaihtelen fiiliksen mukaan
8. Takapuoli: roikkuva, väsynyt, selluliitilla marinoitu arse
9. Pituus: 172 cm, eli oikein jees, en ole mikään hujoppi, mutten pätkäkään
10. Iho: oikein hyvässä kunnossa, tosin hoidankin sitä ahkerasti kaikenmaailman rasvoilla
 
Lähde: Women's Health

Jos vielä vähän dieettitietoakin, ettei mene ihan blogin aiheen vierestä, NIIN paino oli taas pudonnut ihan pikkuisen. Hissukseen mennään kohti tavoitepainoa... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)