maanantai 23. syyskuuta 2013

Melkein treenaamista

Haravointi ei kyllä ihan ole mun lempipuuhia, mutta tulipa tehtyä. Kai tämäkin jonkinsortin minitreenistä käy? ;)
Mun päätä särki eilen ja ukkokultakin oli useamman tunnin harrastuksissaan. Itse olin lasten kanssa enkä voinut lähteä mihinkään omiin harrastuksiin. Mentiin sitten pihalle ja vaikka periaatteesta vastustan haravoimista (kun maatuu ne lehdet sinne nurtsille haravoimattakin, etenkin, jos ajaa ne silpuksi ruohonleikkurilla). Mutta koska joka tapauksessa kykittiin pihalla, niin samalla kai siinä nyt voi haravoidakin. Otin sen treenin kannalta, vaihtelin vähän asentoa ja haravointisuuntaa. Ainakin hartiat ja kädet saivat vähän liikettä ja meitsi kokonaisuudessa ulkoilua.

Hikiliikunta on multa edelleen noiden kestopigmentointirajausten takia kielletty, joten katsastin kuntokeskuksen chillimmät tunnit. Siellä meni eilen juuri sopivasti pilatesta, joten kävin siellä. Jotenkin kyllä semisti nolotti marssia kuntosalin läpi sinne jumppasaliin, kun kuntosalilla jengi hikoili, ähki ja treenasi isoilla painoilla. Minä ja muut mummut talsittiin villasukissa ja lökävaatteissa hämärään huoneeseen makaamaan peiton alle... No okei, tehtiin siellä sentään muutakin. Pilateksen vatsalihasliikkeistä tykkään ihan tosissaan, saa kunnolla lihasosaston tärisemään. Osa liikkeistä on mun silmissä ihan yhdentekeviä, vaikka mielestäni teen ne ihan kunnolla. En vaan saa tuntumaan enkä tiedä, miten saisin.

Eilinen oli kyllä kokonaisuudessaan oikein jees. Pilatekseenkin ajattelin joskus mennä uudestaan, vaikken uskokaan sen auttavan mua tässä painonpudotuksessa yhtään. Mutta jos vaikka auttaisi välillä nollaamaan ajatuksia ja sitä kautta auttaisi myös painonpudotuksessa :)

1 kommentti:

  1. Heips! Pistinpäs sinulle tämmöisen haasteen vastaan! ;)
    http://osanaelamaa.blogspot.fi/2013/09/11-faktaa-minusta.html
    Suvi ♥

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)