sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Hyvä sunnuntai

Tänään on hyvä päivä. Olen nukkunut viime yöt aika hyvin, vaikka mulla onkin ollut uniongelmia jo useamman vuoden. En tiedä, johtuuko muutos jostain yksittäisestä jutusta vai onko se monen eri valinnan summa. Olen syönyt järkevämmin, liikkunut vähän enemmän ja lisäravinnecocktailiin kuuluu nyt myös apteekista reseptivapaasti saatava valeriaanavalmiste. Veikkaan, että sillä valeriaanalla on suuri vaikutus mun uniin. Se nimittäin loppui tuossa taannoin ja unohdin ostaa uuden paketin. Sitten tulikin valvottua pari yötä. Ostin tuotetta uudestaan ja sen jälkeen olen jälleen nukkunut. Voin sanoa, että melkoisen ihanaa, kun on kärsinyt uniongelmista sitten esikoisen odotusajan (josta on nelisen vuotta aikaa). Nyt en enää imetä ketään enkä ole raskaana, joten saan ihan vapaasti tunkea kroppaani lisäravinteita. Erittäin jees.

Silmätkin voivat kestopigmentoinnin jälkeen jo aika hyvin. Ovat kyllä turvoksissa ja vähän arat sekä punaiset, mutta särkylääkkeitä en ottanut enää eilen enkä tänään. Uskon, että niistä tulee aika nätit. Saa nähdä, tuovatko ne helpotusta arkiaamuihin, kun työt alkavat tammikuussa ja pitäisi näyttää inhimilliseltä SEKÄ ehtiä viemään lapset hoitoon.

Puntarilla en tänään käynyt. Oli nimittäin niin kylmä, että ajatus pikkuhousuisillaan alakertaan hipsimisestä vilutti ihan liikaa. Ehkä mun vain yksinkertaisesti pitäisi kantaa se vaaka ylös makkariin, niin saisi hoidettua puntarointihommat siellä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)