tiistai 18. kesäkuuta 2013

Kyykkää, kyykkää!

Tämä nyt on taas niiiiin vanha juttu, mut hei, en mä mikään trendsetteri yritäkään olla. Törmäsin netissä 30 päivän haasteisiin, joissa treenataan yhtä lihasryhmää kasvavissa määrin about joka päivä. Jos olette yhtä kahvilla kuin mä aiemmin olin, niin googlatkaa kuvahaulla vaikka "30 day squat challenge". Itsentulostin jonkun sellaisen ja ajattelin muun treenin lisäksi kyykätä. Mun perberi on nimittäin aika masentavassa kunnossa. Eipä lisäkyykkäämisestä haittaakaan ole. Voin olla teidän koekaniini asiassa.

Tällainen mä just olen. Innostun jostain pölöstä, josta voi teoriassa olla hyötyäkin jopa. Toteutus on usein hankalaa,mkun homma alkaa tuntua puukta. Niin se varmaan monella isolla ihmisellä on.

2 kommenttia:

  1. Siis tuohan kuullostaa tosi hyvältä:) Täytyypä keksiä itsellekin jotain, jos vaikka punnertaisi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iiris, se on kyllä yllättävän hauskaa (ainakin toistaiseksi). Itsekin ajattelin, että tämän kyykkäyshaasteen jälkeen voisi kokeilla vastaavaa vatsalihaksille ja sitten vaikka punnertaa.

      Poista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)