keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Kaavan murtaja

Villi leopardihame huusi mun nimeä eilen Lindexissä, joten pakkohan se oli ostaa.
Olen just nyt melkoisen ylpeä itsestäni. Nimittäin mulla on ollut ikävänä tapana poiketa tuon tuostakin meidän lähellä olevaan Valintataloon ja ostaa sieltä levy Fazerin Sinistä. Oon käynyt siellä niin usein, että ne kassat varmaan kyselevät toisiltaan takahuoneessa, että "joko se suklaamatami tuli" ja "siis MITÄ, ostiko se tänään vaan maitoa?". Joskus oon miettinyt, että pitäisi varmaan käydä joskus jossain muussa kaupassa, niin ei niittäisi nihkeää mainetta (ihan kuin se ei olisi vaihtoehto, että jättäisi ne levyt sinne kauppaan lihottamaan muita). Mutta nyt meitsi on onnistunut jo pidempään eikä mua ole nähty tuolla. Wuhuu!

Kuvassa meitsin lookkia tänään. Mun Mies inhoaa yli kaiken kissanaiskuvioita, mutta kuka siltä nyt enää mitään kyselisi viidentoista yhteisen vuoden jälkeen. No ei kai, kyllä mä nyt yleensä pukeudun sellaiseen, mitä se ei ainakaan ihan suoraan inhoa, mutta kärsikööt nyt tämän kerran. Mä diggaan, mites te?

5 kommenttia:

  1. Grauh! :D
    www.vaakalaudalla.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Ootpa sutjakan näköinen kuvassa! Peukku!

    VastaaPoista
  3. Hyvältä näyttää!
    Ja noi hetket, kun voittaa mielihalunsa on ehdottomasti iloitsemisen arvoisia!! :)

    VastaaPoista
  4. Uuuu mama! Näytät tossa kuvassa kyllä paljon kevyemmältä kuin mitä vaaka ilmoittaa!

    Näin tuolla yksi päivä lenkkeilijän ja mietin onkohan sillä sellaset nastakengät niinkuin sulla. Ootko käynyt pakkalenkeillä nastat vinkuen? Mä en voi juosta tai kävellä kauhean kovaan yhtään, koska tulee sellasia ihme kipuja, joten nostele sykettä (hillo)munkin puolesta!

    t. pitkä nimimerkki

    VastaaPoista
  5. Vähänkö olette ihania :) kiitos!

    Piiiiitkä nimimerkki, Icebugit ovat käytössä, tosin oon ollut aikamoinen laiskiainen hölkkäämisen (ja kaiken muunkin) suhteen. Enkä edes tiedä miksi, hölkkääminen on kivaa :) ilman nastoja en kyllä lähtisi, just kuulin tutusta, jonka käsi oli murtunut hölkötellessä. Uaah.

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)