perjantai 2. marraskuuta 2012

Väsyttää

Tänään on vähän huono päivä. Hermot ovat kireänä, ketuttaa. Tai okei, puhtaasti ihan v#!!+##!ttaa. En saa nukkua öisin, koska vauva valvottaa enkä päivisin, koska lapset eivät nuku samaan aikaan. Siitä ehkä vielä selviäisin jotenkin, jos mies osallistuisi tähän huushollinpyöritykseen enemmän. Ei se vaan tajua. Ja juu, olen sanonut, pyytänyt, käskenyt. Nytkin keittiön pöydällä on herran likaiset lautaset lounaan jäljiltä. En saakeli siivoa. Eikö se jo riitä, että mä raahaan ruokaa selkä vääränä himaan lapset kainalossa ja väännän sen ruoan (lapset kainalossa edelleen, muahhaha). Se on omassa lapsuudenkodissaan tottunut, että Äiti siivoaa ja korjaa jäljet. Stana sentään, nyt eletään 2000-lukua eikä mitään viiskytlukua. Seuraan mielenkiinnolla, kauanko nuo lautaset lojuvat tuossa.

Mä oon niin huonolla päällä, etten tykkää ees itse itsestäni ny. Lapsirukat, kun äitiä kiristää enkä jaksa hupsutella tänään tai leikkiä mitään vtun piirileikkejä.

Oli niin lähellä tänään, etten sortunut suklaaseen. Onneksi skippasin kaupassakäynnin eikä meillä ole mitään viarasvaroja missään.

Salilla kyllä kävin. Ipanat vein lapsiparkkiin, minkä takia en tosin malttanut treenata kuin joku 40 minsaa. Tuntuu pahalta viedä vauvaa sinne, kun jätkä on vasta 7 kk. Tosin hyvin se oli pärjännyt ja oon ihan siinä lähellä. Oon aina sanonut niille, että hakekaa herkästi, jos poikaa kiljuttaa.

3 kommenttia:

  1. Kuulostaa niiiin minun arjelta. Sit ihmetellään miksi äidillä on pinna kireällä ja on huonolla päällä :-\

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos nonna, mukava kuulla, että on kuitakin. Tsemppiä meille!

      Poista
  2. Kuullostaa hienolta et vauvankin voi viedä sinne parkkiin:) Olispa mun omalla salillakin,voisin heittää kans molemmat.

    Meil tyttö on nyt 10 kk ja olen ihan väkisillä vaan venyttänyt sen aamupäikkäreitä yhä myöhemmäksi ja tänään sain molemmat nukkuun hienosti yhtäaikaa. Tai jos se nukahtaa aamulla jostain syystä, annan nukkua vain hetkisen.

    Olen sun lähtömitoissasi, joten täällä tullaan perästä:D

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)