keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Eilen meni kokonainen Fazerin sininen

Mitäpä sitä totuutta kaunistelemaan: piti ottaa vain rivi tai maksimissaan kaksi, mutta jotenkin vedin sitten päivän aikana kokonaisen levyn suklaata. Ei siis auta ihmetellä, miksi mun maha on taikinaa. Jotenkin sain perustelua sen itselleni niin, että se oli "Hyvästit makealle elämälle" -suklaa ja jatkossa saan herkutella vain maksimissaan suklaapatukalla, mieluiten tietty hedelmillä tms. Ja tiesin, että mun Kalorilaskuri-tili aktivoituu tänään, joten porsastelin eilen vielä. Hävettää hintsusti.

Tästä päivästä alkoi kuitenkin järkevämpi syöminen, sillä totta mooses haluan näyttää hyvältä, vaikka a) vatsa on hyllyvänlöllyvää taikinaa, b) haisen vanhalta piimältä ja c) sain taas viime yönä nukkua vain jokusen tunnin ja nekin pätkissä. :O Raskauskiloja on siis vielä sellaiset 4 jäljellä ja siihen päälle elintasolaardit, joten sietääkin katsella syömisiä vähän sillä silmällä.

Odotan myös innolla ensi kuun alkua, jolloin mun kuntokeskuskortti aktivoituu ja pääsen jumppaamaan. Eipä se tietty vaa'alla välttämättä näy, mutta ainakin mä pääsen välillä viettämään ihan omaa aikaa ja tekemään jotain, mistä mulle tulee hyvä fiilis. Siis muutakin kuin ostelemaan lisää täytettä vaatekaappiin nettikaupoista. *Huokaus*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)