perjantai 21. syyskuuta 2012

Laihdutuslaiskiainen

Mä olen ollut NIIN väsynyt tähän tunnin välein heräämiseen yö toisensa jälkeen, etten ole saanut itseäni motivoitua syömään ja treenaamaan Bodycampin ohjeiden mukaan. Äsh! Just nyt on taas sellainen olo, että huomenna otan itseäni niskasta kiinni. Pitäkää peukkuja.

Lähipäivinä lähdetään reissuun, kun hypätään Onnibussin kyytiin. Ikinä ole tuolla reissannut, mutta kiinnostaahan se testata. Meidän pesueen matkustaminen junalla kun maksaisi ihan hunajaa ja EB:llä myöskin, Onnibussilla koko nelihenkinen porukka matkustaa edestakas rapialle 50 eurolla. Onko kellään kokemuksia? (Älkääkä vaan sanoko, että tein ihan pölösti ja sinne meni rahat hukkaan, sillä maksoin jo) ;)

2 kommenttia:

  1. Hei, kiva kun mainitsit tuon Onnibussin täällä en ole siitä aikaisemmin kuullut ja Suomen lomilla pitää aina reissata koko maata ympäri mikä tulee ihan älyttömän kalliiksi. Tuota voisin minäkin kokeilla :)

    VastaaPoista
  2. Minä olen matkustellut Onnibussilla, ja hienosti on toiminut! Aluksi olin myös epäluuloinen, kun hinta oli niin halpa. Epäily oli turhaa. :)
    jokunenliikaa.blogspot.com

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)