lauantai 18. elokuuta 2012

Tanssittu tangolla

Onneksi ihan tällaiseen asentoon ei tarvinnut vielä taipua.
Eilen oli tankotanssin peruskurssin ensimmäinen kerta. Myönnän rehdisti, että olen aika pettynyt. Mähän tutustuin lajiin polttareissa, joissa tunnin veti varsin rempseä ohjaaja: musiikki soi koko ajan, sarjaa rakennettiin vauhdilla, syke oli katossa, hymy oli korvissa, ohjaaja heitti hävytöntä läppää yms. No, tuolla kurssilla taas painotetaan tosi paljon tekniikkaa, huumori ei lennä yhtään, musiikki soi harvoin ja mikä typerintä, kaikilla ei ole edes omaa tankoa. Kiva. Jaoin siis omani toisen tyypin kanssa ja tuntuu, ettei siitä saa samaa hyötyä ollenkaan. Välillä joutuu vain seisomaan (tai mun tapauksessa vähän joraamaan) sivummalla ja katselemaan vierestä. Olisi paljon hauskempaa, jos saisi treenata koko sen tunnin ajan. Ketuttaa, että nyt maksan käytännössä 10 e/kerta siitä, että mulla on mahiksia tanssia tangolla 30 minuuttia. Haaveilen, että osa kurssilaisista tippuisi pois syystä tai toisesta ja saisin ihan oman tangon sinne. Tai sitten mun on vaan päästävä tästä ketutuksesta yli.

Nyt pitäisi vielä kerätä jostain rohkeutta pukeutua tunnille shortseihin. Apua.

3 kommenttia:

  1. En tohdi kertoa, ettei mua tunnisteta :0

    VastaaPoista
  2. Mut toi on tuttua että peruskurssilla jaetaan tanko, meillä kyl musa pauhaa aina :) mut sit kun olet käynyt sen peruskurssin niin voisit mennä sellaselle tunnille missä tehdään koreoo :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)