keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

Täti huhkii salilla

Vaikka mun ulkomuoto nyt on mitä on ja mun syömiset nyt ovat mitä ovat, NIIN mä rakastan liikuntaa. Erityisesti kuntosalilla käymistä. Koen olevani vahva ja nautin siitä, että saan lisätä painoja kehittyessäni yhä vahvemmaksi ja vahvemmaksi. Laihaa musta ei varmasti saa millään, mutta vahva olen jo nyt. Ja se on kuulkaa hienoa se.

Eilen oli taas kuntosalipäivä. Vuorossa oli lähinnä alakropan rääkkäämistä, eli syväkyykkyä Smithissä, reiden ojennusta ja suoristusta, askelkyykkyjä... Vatsalihassarjakin on aika brutaali. Siihen kuuluu hooveria, vatsakiertoja bosu-pallolla ja kahvakuulalla kiertoja ilman sitä bosua. Sain kyllä todellakin tuntumaan taas.

Harmillista on se, etten mä edelleenkään hikoa. Eipä sillä, että tykkäisin hikoilla kuin sika, mutta hikoileminen kertoisi hyvästä aineenvaihdunnasta. Mun aineenvaihdunta on kerrassaan olematonta, ainakin jos hikoilua tarkastelee. Teen salilla aina ihan täysillä ja monta liikettä putkeen, pidän liikesarjojen välissä lyhyitä taukoja ja silti saan olla onnellinen, jos edes yksi hikipisara irtoaa otsalle. Bläh! Tosin ehkä huomasin eilen jotain muutosta parempaan, eli ainakin tuli jo kuuma. Tästä se hikoileminen ehkä alkaa. Hope so!

Mitä tulee mun tehoihin salilla, niin tässä esimerkiksi eilisen salitreenin tiedot sykemittarista:
Kesto: 55 min
Keskisyke: 158
Maksimisyke: 190
Kulutetut kalorit: 588
Harjoituksen vaikutus: Kovatehoinen ja maksimiharjoitus: Hieno harjoitus! Kehitit huomattavasti aerobista kuntoasi ja kykyäsi harjoitella kovalla intensiteetillä pidempiä aikoja. Tämä harjoitus kehitti myös nopeuttasi ja suorituskykyäsi.


Että aika täysillä tulee kyllä tehtyä :) Ja se on KIVAA.

1 kommentti:

  1. 'WILD' slots game to release on PS4 and PS5 - bbsjeon
    “WILD is our biggest hit yet, and 승인전화없는 꽁머니 사이트 it's packed with bonuses and features and some great prizes!”. 온라인 슬롯 사이트 · 네이버룰렛 The newest trailer from Sony confirms that the 블루 벳 먹튀 game 메종프란시스커정바카라루쥬오드퍼퓸

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)