perjantai 21. helmikuuta 2014

Jääkiekkoa ihan yleisfiiliksen vuoksi ;)


Pahoittelut blogihiljaisuudesta! Tämä pirun influenssa on vetänyt melko matalaksi mun energiatason ja arki on ollut lähinnä töistä selviytymistä ja sohvalla koomaamista. Puuh! Nyt alkaa kai vihdoin vähän helpottaa, vaikka edelleen yskin ja on veto pois. Olen jo alkanut miettiä, että mahtoiko olla sikainfluenssa vaiko ihan "tavallinen" influenssa. Pirullinen tauti anyway eikä kyllä mieli tekisi sairastaa moista uudestaan.

Nyt meitsi, kuten varmaan noin viisi miljoonaa muutakin suomalaista, seurailen meneillään olevaa Suomi-Ruotsi-jääkiekko-ottelua. Eipä sillä, että sen lopputulos mua nyt niin kauheasti kiinnostaisi, mutta pieni "ryhmäpaine" ajaa seuraamaan ;) 

Paino ei vielä(kään) ala seiskalla, mutta sinne suuntaan olen menossa. Hiljaa, hiljaa, hiljaa. Mutta kumminkin. Itsetuntokin on kropan suhteen jotenkin parempi, kun olen päässyt vähän kutistumaan. Vielä kun pääsen liikkumaan tämän saakelin taudin jälkeen, niin whoa. Tulosta syntyy! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)