perjantai 17. tammikuuta 2014

Ei niin paksu



Hyvää päivää rakkaat lukijat!

Mua vähän hävetti jotenkin mennä töihin, kun en ole sellaisessa fyysisessä kunnossa kuin tahtoisin. Meillä myös työpaikalla aika paljon vahdataan naisten vatsanseutuja (siis muut työntekijät) ja arvellaan, kuka mahtaa olla raskaana. Mullakin kun pahin ongelmakohta on tuo keskivartalo, niin voitte kuvitella, miten paljon mä sitä häpeän ja jatkuvasti pelkään näyttäväni siltä, että olisin raskaana.

Joten arvatkaa vaan, kuinka ihanaa oli, kun pomot ensimmäiset kommentit olivat jotakuinkin niin, että ”ootpäs sä hoikistunut”. MINÄ?! MITÄ?! Kun just mietin, että kehtaanko mä töihin mennäkään tämänkokoisena. Nojoo, saattaa vaatetuksellakin olla jotain tekemistä sen kanssa, mutta anyway. Pitää yrittää korostaa hyviä ja häivyttää huonoja puolia, samalla kun ruokavaliolla ja treenaamisella yrittää kutistua. Vaakalukemat tuntuvat joka päivä menevän hissukseen alaspäin, joten suunta on edelleen oikea. Fiilis onnistua on korkea.

En kyllä oikein silti tiedä, millaisella vaatetuksella huijaisi keskivartaloa pienemmäksi? Sen nyt ainakin tiedän, että turhan tiukkaa ei saisi olla eikä ainakaan mitään lantiokorkuisia, aavistuksen liian pieniä farkkuja, jotka nostavat fläsät näkyviin ohuen paidan alta. Mihinkään säkkeihinkään en kuitenkaan halua pukeutua, koska mun kokemuksen mukaan ne leventävät. Tänään yllä on polvimittainen hame sekä paksusta collegematskusta tehty paita, joka tosin saattaa vähän liikaa korostaa mun tuhteja muotoja.

Mut joo, lähinnä ne varmaan mua kiinnostavat, muille lienee yhdentekevää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)