sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Halvat huvit


Mulla on paljon painokelpoisia harrastuksia: mä tykkään liikunnasta (kuntosali, jumpat ja lentopallo), lukemisesta (viimeisin romaani oli Mitä jäljelle jää ja se oli AIVAN loistava), musiikin kuuntelemisesta (hip hop, räp ja kaikki letkeä sekä välillä synkkä musiikki)... Mutta yksi mun ykkösharrastuksista on röhnääminen sohvalla television edessä. Välillä tulee tarve painaa pausea ja silloin se varsinainen viihde vasta alkaakin. Nimittäin mä onnistun melkein aina saamaan jotain hulvattomia pysäytyskuvia, joille sit hihittelen ääneen. Oon mää helppo. 

3 kommenttia:

  1. Oletko huomannut, että Youtube AINA jumittaa sellaiseen kohtaan, että kuvassa oleva näyttää ihan typerältä?!! :D

    VastaaPoista
  2. Hurrah! At last I got a weblog from where I be
    able to genuinely get useful data regarding my
    study and knowledge.

    http://tjmohrphoto.com/gallery/index.php?album=Weddings%2FBilly+%26+Diane%2FWedding&image=Hay+Swalm+Wedding_0038.
    JPG

    Feel free to visit my weblog - how to loss weight

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)