tiistai 11. joulukuuta 2012

Töllötsemppaaja

Joskus (lue: aika usein) saattaa usko horjua tai tulee ihan käsittämätön himo johonkin totaalisen typerään. Esimerkiksi tästä sanottakoon vaikka suklaakonvehtirasia: juuri joku päivä pohdiskelin puolivakavissani kaupassa, että pitäiskö ostaa tuommoinen. Joo, EI! Meinaan jos mä ostan sellaisen, niin siitä ei todellakaan napsita yhtä tai kahta konvehtia ruoan jälkeen, vaan vedetään kunnon konvehtiöverit. Sen jälkeen podetaankin sitten A) pahaa oloa ja B) henkistä krapulaa.

Dieetit vaihtoon! -ohjelmassa on aina yksi fläsä ja yksi luiseva, jotka koittavat omaksua uusia, fiksumpia tapoja.

Televisiosta tulee paljon laihdutusohjelmia ja hyvä niin, koska niistä voi sitten valita mieleisensä. Mä olen joskus töllöttänyt Dieetit vaihtoon! -sarjaa, mutta edellinen Kahvia vai kermaa? -jakso oli erittäin hyvä. Siinä oli joku järisyttävän ylipainoinen nainen, joka kannusti sitä laihduttajaa kertomalla oman elämäntarinansa. Hän varoitti, että "ensin sitä painaa 70 kg, sitten 80 kg, lihoo huomaamattaan ja sitten onkin jo liian myöhäistä". Hän sanoi, ettei koskaan pidä huijata itseään aloittamalla sitä dieettiä vasta huomenna. Jos sua kiinnostaa katsoa tuo, niin täältä ainakin näkee: http://www.katsomo.fi/?progId=157339

Mun elämäntaparemontti sujuu ihan mukavasti. Tai no, paino junnaa lukemassa 86 kg, mutta olo on hyvä ja kyllä tuo painokin tuosta alaspäin saadaan. Eilen olin pilateksessa. Viikko sitten sama tunti teki mun lihakset viikoksi kipeiksi, mutta eilisestä ei tullut mitään. Ehkä mä löysäilin jotenkin tai sitten mulle kehittyivät teräslihakset jo ekalla kerralla (ihan varmasti tämä jälkimmäinen vaihtoehto) ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)