keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Hyvä flow

Ylikilot hallitsevat mun elämää. Ei ole sellaista päivää, etteivät ne kiusaisi. Kun tapaan tuttuja vuosien takaa, ajattelen heidän pohtivan, että "Jaa, on tytölle ruoka maistunut". Nytkin viikonloppuna on kemut, jonne tulee yläasteaikaisia tuttuja ja nyt murehdinkin, mihin vaatteisiin mahdun. Silti tiedän, etteivät mun laardit häiritse muita yhtään samalla tavalla kuin mua. Varmasti ajattelevat mun lihonneen, mutta siihen se sitten jääkin.

Ja koska kilot stressaavat mua, niin järjetöntä ahdata suuhun kaloripituista roskaa. Maistuvatko ne muka niin hyviltä, että kannattaa vaan lihota? No eivät. Olenkin ihmeekseni taas pystynyt vastustamaan herkkuja. Tänään mm. hoin tavoitepainoa ääneen ajaessani kaupan ohi :)

Sain vihdoin jopa tulostettua Bodycampin ruokavalio- ja treeniohjeet, joten niiden seuraaminen on nyt helpompaa. Ainoa arveluttava asia on lisäravinteet: voiko jotain CLA-tabuja syödä imettäessä? Epäilen. Imetys jatkuu vielä varmaan runsaat puoli vuotta/alle vuoden.

Eilen olin jumpassa, tänään salille! Jeah.

3 kommenttia:

  1. Hei, siun paino on tullut hyvää matkaa alaspäin, niin uskon kyllä että mahdut kivoihin vaatteisiin ja näytät upealta, asenne kun on kohdallaan :) Ja tosiaan, sen kerran kun pystyy vastustamaan herkkuja, niin itselleni ainakin tulee siitä tosi hyvä mieli ! :) Mutta olen niin suklaa-addikti, että niitä tilanteita on harvemmin :D Mutta pullista yms. on helpompi kieltäytyä :) Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Paula! Munkin suklaa-addiktio on kovaa luokkaa, räjähti oikein käsiin kuopuksen synnyttyä. Siitä kun pääsisi eroon, niin paino lähtisi tulemaan alaspäin tästä jämähdyksestä. Tsemppiä sullekin!

      Poista
  2. Sulla on kyllä hyvä draivi päällä, sen avulla varmasti jaksaakin. :) Ja eikö olekin mahtava tunne kun voittaa itsensä ja jättää sen ylimääräsen syömättä? :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)