torstai 15. syyskuuta 2011

Kerrassaan läpinäkyvää

Hih, en tiennytkään, että olen näin rahan vietävissä. No mutta, asiaan: tänään on siis palkkapäivä ja juhlistin sitä eilen ostamalla tuon hotelli+kylpylä-paketin mulle ja miehelle. Tänään törsäsin vielä uuteen tyynyyn. Olen nimittäin aika epätoivoinen mun univaikeuksien kanssa välillä ja ajattelin kokeilla, auttaisiko tyynyn vaihto. Ainakin kovasti mainostavat, että juuri tämän kyseisen tyynyn avulla nukahtaa nopeammin ja unen laatukin paranee kertaheitolla. Pakkohan se on sitten uskoa, hehe ;) Mun puolustukseksi pitää sanoa, että sain sentään normihintaa halvemmalla, kun oli Citydeal-tarjouksessa. Tästä osoitteesta pääsette tsekkailemaan, mistä hommassa on kyse: http://www.citydeal.fi/in/.5BH0aS?nlp
Ja tuolta siis se Mediflow-vesityyny. Kaikkea kanssa...

Nyt pitää kyllä ryhdistäytyä, ettei tule koko palkkaa laitettua kaikenlaiseen. Mun tulot kun ovat aika niukat. Jotenkin sitä vain näin palkkapäivän läheisyydessä tuntee itsensä ostovoimaisemmaksi kuin muuten ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)