perjantai 12. huhtikuuta 2013

Motivaatiota lätäkön toiselta puolen

Tilasin Jenkeistä kuvan Oxygen-lehden vuodeksi, koska sitä kehuttiin jossain blogissa ja ajattelin itsekin saavani siitä inspiraatiota urakkaan. Nyt olen kahlannut lehden noin puoliväliin ja vaikuttaa ihan ookoolta. On ainakin kiva lueskella fitnessjuttuja ja saada jotain vinkkejä, vaikka esimerkiksi reseptit ovatkin jotenkin hieman haastavia ymmärtää täysin tai toteuttaa oman ruokakaupan aineksilla. Kuvat tuossa ovat ehkä parasta antia, kun on mahtavan timmejä mimmejä siinä.


Itse pohdiskelen parhaillani, pitäisikö aloittaa uusi Superdieetti ihan omatoimisesti vai yrittäisinkö vielä jatkaa tällä Superdieetti extralla ja kieltäisin itseltäni lipsumiset ja sooloilut. Paino tuntuu hiipivän YLÖSPÄIN, jos en ole hurjan tiukkana ja sekös mua ahdistaa. Välillä mietin, että kun tämä munkin urakka takkuaa näin paljon, niin mites sitten jonkun sairaaloisesti lihavan. Hissukseen pitää vaan jatkaa ja tehdä hyviä valintoja päivittäin, sillä tämä mun rehevä kroppa ei sovi mun luonteeseen yhtään. Mä olen iloinen, menevä mimmi, joka tykkää kauniista vaatteista ja hyvin istuvista farkuista. Nyt mä lähinnä kuljen legginsseissä tai jossain turvavaatteissa. Jännä, miten tavoitteet tai oma paha olo silti välillä unohtuu ja sitä huomaa ostavansa sen suklaalevyn lähikaupasta kuola valuen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)