perjantai 22. heinäkuuta 2011

Vähän rotia, niin alkaa tapahtua

On se kumma, miten vähän laihtuu, jos ei oikein tee mitään sen eteen. Tai NO, liikun mä kyllä ja pidän oikein blogia, mutta silti tulee mussutettua luvattoman usein kaikkea epäterveellistä garbagea. Mun pahin heikkous on jo täälläkin mainitsemani Subwayn Italian B.M.T.-ateria, josta en millään meinaa päästä eroon. Joskus vedän sellaisen parikin kertaa viikossa. Miten ihmeessä mä saisin vastustettua sitä?

Tosin nyt olen kyllä ollut taas ihmisiksi eikä ole tullut syötyäkään (ainakaan kauheasti) mitään typerää. Tänään kävin taas vaa'alla ja sain kerrankin aihetta hymyyn, kun se näytti lukemaa 85,5 kg. On se ainakin vähemmän kuin edellisellä kerralla vaa'alla. Kiloklubi koittaa kannustaa kertomalla, että tavoite, paino 70 kg, on saavutettavissa 28 viikossa.

2 kommenttia:

  1. Mites jos sä laittaisit paperille ylös pari sellaista herkkua, joita haluaisit painonpudotuksen aikanakin syödä. Ja sit sallit itsellesi vain ne 2 päivää, jolloin saat syödä yhden luksusruoan, vaikka se BMT (mikä on muuten tosi hyvä munkin mielestä) tai sitten joku toinen herkku mistä tykkäät.

    Ei tarvitse luopua kaikesta kerralla..mua autto se et pidin aluks kaks herkkupäivää, jolloin söin vähän jotain "kiellettyä". Mut kannattaa melkein väkisin siirtää ajatukset pois just tälläsista mihin on jääny koukkuun..muuten tekee itselleen kaikesta vaan hankalempaa.

    Mä olen riippuvainen sokerista ja irtokarkeista, ja vertaan sokeririippuvaisuuttani joskus esim huumeriippuvaisuuteen. Ei tietenkään ole sama asia, mutta suhtaudun nykyään vakavemmin tähän karkkiriippuvaisuuteeni, mikä aiheuttaa sen että pysyn erossa sitten vaikka väkisin.

    VastaaPoista
  2. Hyvä idea, pitääpä koittaa. Tai no, koitettu on, mutta pitää oikeasti TOTEUTTAA toi eikä vain suunnitella sen toteuttamista. Edes mun "Haluanko, tarvitsenko, voinko?" -mantra ei tunnu toimivan Subin kohdalla... Huoh.

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)