keskiviikko 1. elokuuta 2012

Fläsä taipui tangolle

Osallistuin polttareihin, joiden yhtenä ohjelmanumerona oli tankotanssi. Se oli aivan uskomattoman hauskaa! Okei, sulavuus oli kyllä mun touhusta kaukana, mutten kyllä olettanutkaan muuta. Mutta tuli hiki, lihakset moneksi päiväksi kipeiksi ja ennen kaikkea se oli ihan ällistyttävän hauskaa. Tosin veikkaan, että polttariporukoille vedetty tankotanssitunti on vähän erilainen kuin perinteinen tunti: varsin roisia puhetta ja liikkeitä oli tällä kertaa. Tosin mä nyt olen aika ronski tyyppi, niin olin ihan kotonani, kun ohjaaja käski laittamaan "piparit tyrkylle" ym. Pro-tason tankotanssijat varmasti olisivat varsin kiukkuisia tällaisesta muunnoksesta. Pohdiskelenkin tässä, kävisinkö tankotanssin alkeiskurssin ja jättäisin jonkun salipäivän välistä. Just nyt se näyttää hyvinkin luultavalta, houkuttaisi kovasti.

Juoksulenkeilläkin olen käynyt. Viime lenkille tuli pituutta 6,5 km ja se otti aikaa noin 50 minuuttia. Kävelin ylämäet, kun syke karkasi jonnekin yli 170:n kieppeille. Sen sijaan kuntosalihommelit eivät ole kiinnostaneet yhtään näin kesähelteillä (etenkään, kun mun käyttämällä salilla ei ole ilmastointia). Ajattelinkin nyt vaihtaa kuntosalia. Mahdollisesti hommaan kymppikortin paikalliseen uimahalliin, jossa voi sitten samalla summalla käydä myös uimassa. Olisi varmaan mainio treeni, jos ensin nostaisi rautaa sellaiset 45 minuuttia ja sitten uisi päälle vielä kilometrin.

Syömiset... Ööööö. Ovat vissiin pielessä, koska vaakalukemat eivät liiku. Tosin nyt niitä on paha tarkastaakkaan, sillä vaa'asta loppuivat paristot ;) Pitänee hommata uudet, etten sitten joskus vuoden päästä astu seuraavaksi vaa'alle ja huomaa painavani jotain 130 kg. Auts.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)