maanantai 18. marraskuuta 2013

Mitä rakastan itsessäni

Mainio kanssasisareni Tintti lähetti mulle haasteen, joka on alunperin kai lähtöisin Lady Puntilta. Monasti käyn tsekkaamassa haasteet ja välillä nappaan niistä kiinni, mutta monesti ne kyllä valitettavasti hautautuvat jonnekin Teen tämän sitten myöhemmin -pinoon. Mutta nyt oli sen verran erilainen ja ajatuksiaherättävä haaste, että pitäähän tähän tarttua. Ja se menee näin:

Haaste on helppo ja ihana: kerro haasteesta omassa blogissasi ja listaa kuvan (tuon ylläolevan tai minkä tahansa rakastettavan kuvan) alle vähintään viisi (5) asiaa, sisäistä tai ulkoista, joita todella rakastat itsessäsi - tai ainakin haluat oppia rakastamaan, jos et siihen vielä pysty <3 


Sinänsä aika haastava haaste, koska itse ainakin analysoin itseäni jatkuvasti ja tulee harrastettua sellaista itsensä ruoskintaa. Välillä mä puristelen omia vatsamakkaroitani ja ajattelen, että "läski, läski, mikset saa laitettua itseäsi ruotuun". Keskityn helposti niihin huonoihin juttuihin enkä huomaa, mitä hyvää mussa on. Joten Let's go, näistä ainakin tykkään:

1. Olen hyvä tyyppi.
Mä olen pidetty työkaveri, koska olen aika rento ja iloinen kiireessäkin. Pidän yllä sellaista letkeää ilmapiiriä enkä koskaan nurise turhasta. Mä olen hyvää seuraa myös vapaa-ajalla.

2. Mulla on upeat hiukset.
Jonnekin yli puolen selän ylettyvät vaaleat, runsaat ja kauniit hiukset ovat mun ylpeys. Jos haluan tehdä vaikutuksen tai olla nätti, pidän niitä aina auki. Ne eivät edes kärsineet siitä, kun värjäsin ne kestoväreillä punaiseksi pieneksi toviksi ja sen jälkeen palautin vaalean värin värinpoistolla.

3. Olen luotettava.
Älkää käsittäkö väärin: tykkään kyllä juoruilusta, mutta en koskaan päästä läpi mulle läheisten ihmisten luottamuksella kertomia asioita. Ystävät ja läheiset tietävät, että mulle voi avautua ja että ne asiat säilyvät meidän kahden välisinä.

4. Mulla on kauniit sääret.
Vaikka ylikiloja on erityisesti keskivartalon alueella, niin sääret mulla on ihan parasta A-luokkaa. Ne ovat pitkät, kauniit ja kapeat. Siksi mä käytänkin paljon mekkoja.

5. Mä olen aika pitkä.
172 cm pituus ei olisi ehkä paljoa supermallille, mutta tällaiselle tavismuidulle se on oikein hyvin ja auttaa hieman kätkemään edes osan ylimääräisistä kiloista. Vaatteetkin näyttävät vähän paremmilta, kun on tarpeeksi pitkä runko. Eikä housujakaan tarvitse koskaan lyhentää.

6. Mä osaan kävellä korkokengillä.
Tämähän on ihan ehdottoman tärkeä tässä listassa eikä yhtään pinnallinen ;) Mutta joo, olen siis aika taitava talsimaan korkeillakin koroilla. Niiden avulla mun fiilis nousee ihan eri tasolle kuin tennareissa lampsiessa ja jälleen kerran vaatteet istuvat vähän paremmin.

7. Osaan heittäytyä.
Mä en ole mikään nurkassa jurnuttaja, vaan osaan lähteä leikkiin mukaan. Toki se edellyttää oikeanlaista porukkaa ja fiilistä, mutta noin yleisesti ottaen mä olen hyvä heittäytyjä erilaisissa tilanteissa. Kerran olin esimerkiksi yhden lehden lukijamallina ja olivat aivan ihmeissään, kun olin heti leikissä täysillä mukana enkä mikään pökkelö.

8. Olen taitava kuski.
Jos nyt unohdetaan nuo taannoiset ylinopeussakot, niin mä olen pirun taitava ajamaan autoa. Erityisen lahjakas mä olen peruuttamisessa ja parkkeeraamisessa ylipäätään. Taskuparkkeeraaminen on kivaa! Olen muutenkin aika kiinnostunut autoista ja on mukava häkellyttää erityisesti miespuolisia ihmisiä mun autoinnostuksella. Välillä mä ajelen kesäisin "luu ulkona", pyörittelen rattia yhdellä kädellä ja annan hiusten tanssia tuulessa.


Kappas tyttöä, keksin jopa vähän enemmän kuin viisi! En siis ole toivoton tapaus ollenkaan :) Ottakaahan muut halukkaat tästä haaste vastaan ja laittakaa blogiinne omia ajatuksianne. Ja mulle linkki, tulen vastavierailulle :)






1 kommentti:

  1. Hienoo et löysit itsestäs näin monta rakastettavaa asiaa, tämmösii haasteita tarvis olla useemmin ja aina joutuis keksii uusii juttuja siihen. Unohtuis se itsensämollaaminen välillä. :P

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)