torstai 7. marraskuuta 2013

Lisätsemppiä uudesta kuntokeskuksesta

Wuhuu, kuntoilu sai lisäintoa, kun vaihdoin kuntokeskusta. Tykkäsin kyllä edellisestäkin kovasti, koska siellä on isot tilat, hyvät saunat ja erinomainen lapsiparkki. Miinuspuolena sijainti aivan eri puolella naapurikaupunkia, varsin tuhti kuukausihinta (mulla maksoi 65 e/kk ja se oli vieläpä HALPA tuon keskuksen hinnaksi). Nyt aloitin uudessa kuntokeskuksessa, joka on kyllä pienempi ja siellä ei ole kovasti kaipaamaani lapsiparkkia, mutta se on tosi tunnelmallinen, henkilökunta on ystävällistä, sali on viihtyisä ja mikä parasta, treenin jälkeen voi mennä rentoutumaan hieroviin tuoleihin.

Olin siellä ekaa kertaa nyt toissapäivänä ja tykkäsin. On jotenkin aina aika virkistävää rikkoa rutiineita ja tehdä jotain vähän eri tavalla kuin yleensä. Sain jopa lihaksetkin taas kipeiksi, kun edellisestä treenikerrasta olikin jo kulunut vähän aikaa.

Mun aamupalana oli tänään tuo keskimmäinen, eli vanilja.
Keittiötä meillä ei edelleenkään ole. Se luo vähän haasteita painonpudotukselle, kun mitään ei pysty kokkaamaan ja joka päivä ei jaksa syödä samoja valmissalaattisekotuksia. Olen sortunut typeryyksiin ja vaaka näytti tänään lukemaa 84 kg. Eli sellaiset + 3 kg. ÄÄÄÄÄH. Tosin eipä se kai ihme ole, kun olen välillä puhtaaseen v#tutukseen hakenut jonkun mun pään kokoisen kinuskimunkin ja yksi päivä söin kolmen euron karkkipussin pitkin päivää napsimalla. Tuo vaakalukema herätti kyllä pohtimaan, ettei siinäkään mitään järkeä ole.

Jospa tuo uusi kuntosali herättäisi taas huolehtimaan paremmin linjoistaan. Nyt on ainakin mennyt hyvin ruokailujen suhteen eilen ja tänään, joten ties vaikka ;)

Kuvassa mun uusi löytä eli Get in Shape -proteiinijuoma. Nämä olivat paikallisessa Citymarketissa tarjouksessa reiluun euron kappalehintaan, joten ostin kokeeksi. Litkin ekan tänään aamulla ja tuntui täyttävän hyvin, minkä lisäksi maistui hyvältä. Ravintoarvotkin tuntuivat olevan kohdillaan. Että ainakin näin ilman keittiötä ja jääkaappiakaan on aika hyvä valinta. Säilytän näitä ulkona terassilla, kun nyt ei ole pakkastakaan. Ovat sitten mukavan viileitä heti korkattaviksi :)

Mahtavaa päivää kaikille ihanaisille, tehkäähän järkevämpiä ruokavalintoja kuin mä viime aikoina ja paisukaa vähemmän ;)


2 kommenttia:

  1. Pitääpä käydä ostamassa itsekin kokeeksi noita Get In Shape -tuotteita. :) Salin vaihdos tekee varmasti hyvää, vaihtelu kun kuulemma virkistää. ;)

    Toivottavasti saatte keittiön pian kuntoon!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Tintti. Yllättävän hyviä kyllä, yleensä tuollaiset maistuvat aika kuralta. Nyt oon testannut mansikkaa ja vaniljaa, molemmat oikein jees.

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)