torstai 28. marraskuuta 2013

Hölkkä kulkee taas

Mulla oli pieni hölkkäväsymys, mutta nyt se on lähtenyt taas pois. Toissapäivänä kävin lönkyttelemässä jo Icebugit eli sellaiset nastalenkkarit jalassa, kun oli pakkasta ja en tykkää hissutella. Vähän kyllä arvoin, että meneekö nyt sikahintaiset tossut pilalle, kun oli siellä paljasta asfalttiakin. Mutta pah, ajattelin, ei saa nyt siihen kaatua mun into lähteä lönkyttelemään pihalle. Ja voi pojat, juoksu sujui hienosti, syke nousi, mutta hengitys ei salpaantunut, sain aikaa omille ajatuksille ja koirakin jaksoi hienosti. Jes! Tosin mun hölkkätahtikin on melkoisen maltillista, niin saisi kyllä olla aika rapakuntoinen karvakuono, ettei messissä jaksaisi :D

Eilen en tosin liikkunut sitten senkään edestä, vaan hoidin kaikenmoisia kotihommia ja kaitsin ipanoita ihan aamusta iltaan. Tänään ajattelin nakittaa ne hommat miehelle ja lähteä salille testaamaan, miten se kokovartalovibra toimii tällä kertaa ;) No okei, "vähän" muutakin, eli ensin vedän tietty mun tunnin saliohjelman läpi.

Aijuu, eilen olin taas kylpylässä lasten kera. Masennuin kyllä aina vilkaistessessani omaa ruhoa peilistä, nimittäin mulla on tuota VATSAA. Mutta voin sanoa, etten kyllä ollut ainoa. Siellä oli ehkä yksi nainen, jonka kanssa olisin ilomielin vaihtanut kroppaa. Muut olivat ihan samanlaisia valaskaloja kuin allekirjoittanut.

Että nyt vaan kaikki Suomen muidut, dieetille, minä mukaanlukien!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)