maanantai 5. maaliskuuta 2012

Vahva, lihava nainen

Ihan en ole vielä tottunut mun uuteen sivuprofiiliin, joka lyö ällikällä kyllä ihan joka kerta. On vaan niin muhkeat muodot. Tosin olen mä ennenkin ollut tuhti, mutta nyt sitä on suorastaan massiivinen. Kuuluu tietty jossain määrin asiaan, mutta on se silti merkillistä.

Otsikon vahva-sanalla viittaan mun toimintaan tänään. Ruokakaupassa on ostanut yhtään mitään pölöä (paitsi pari pullollista Pepsi Maxia, mutta siinähän ei ole sokeria tai kaloreita, joten siitä en suostu itseäni sättimään). Lisäksi kotimatkalla oli nälkä ja muistin käsilaukussa polttelevat Hese-kupongit (miksi mulla ylipäätään on sellaisia?), mutta ajoin silti reippaasti kotiin syömään eilen tehtyä tonnikalasapuskaa.

Mä olen ylpeä.

Huomenna neuvolaan seisomaan taas vaa'alle. Ehkä se vaikutti tänään ;)

1 kommentti:

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)