perjantai 6. heinäkuuta 2012

Kaksi puolta

Menin aiemmin tällä viikolla "melkein" uimaan.

Hölkkätreenit sujuvat hienosti koirien kanssa. Ihan kuumimpaan aikaan päivästä ei voi lähteä, mutta enpä muutenkaan pääsisi kuin iltaisin, sillä hölkkätreenit ovat mun omaa aikaa ilman jälkikasvua.
Toisethan ovat urheiluhulluja henkeen ja vereen, toisia ei saa sohvalta muualle kuin jääkaapille ja takaisin. Mä olen kumpaakin. Olen nyt noin kuukauden päivät harrastanut hölkkäämistä 3 kertaa viikossa (se Me Naisten "Nollasta vitoseen treeni", jossa siis noustaan rapakunnosta 5 km hölkkääjäksi). Toissapäivänä oli taas hölkkäpäivä ja ohjelmassa oli 2 x 8 min ja 2 x 4 min hölkkää + reippaat kävelyt siihen väliin. Olin reilun tunnin lenkillä koirien kanssa ja oli aivan ihanaa :) Siinähän tunsi itsensä vallan aktiiviseksi, kun pisti menemään lenkkipolulla ja kuntokin oli vielä huimasti kasvanut. Juoksin yhden ylimääräisen 4 minuutin hölkkäpätkänkin siinä, kun oli niin kivaa jotenkin. Eilen olisi ollut salipäivä (jota sitäkin harrastan 3 x viikossa), MUTTA muapas laiskotti. Menin siis alennusmyyntejä kiertelemään ja (nolottaa myöntää), kävin salilla suihkussa ja saunassa sen jälkeen ;) Hölkkäpäivänä syömiset oli järkeviä, mut eilen söin typerästi ja se näkyi taas huonoina yöunina. Tänään on mennyt vallan mainiosti syömisten suhteen ja illalla koittaa taas hölkkätreenit. Nyt vuorossa on muistaakseni pari 10 minuutin juoksupätkää ja sitten pari jotain lyhyempää.

Siitä kyllä tykkään kovasti, että kunto on ihan silminnähden noussut hurjasti. Mä olen nimittäin aina ennen inhonnut hölkkäämistä, mutta nyt nautin siitä. En ole vielä koittanut juosta 5 km putkeen, vaan treenaan ohjelman mukaan. Syke nousee kyllä korkealle, muttei ole alkanut pistää vatsasta tai tuntunut mitenkään haastavalta. Tänään jopa ostin Stadiumista juoksutrikoot ja -takin, niin kelpaa sitten kuntoilla sadesäälläkin. Aikamoista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)