torstai 5. huhtikuuta 2012

Shoppailuhimo

Koska mä olen nyt enemmän tai vähemmän sidottu kotiin seuraaviksi kuukausiksi vähintään eikä sovituskopeissa hikoileminen napostele, jos vaihtoehdot ovat:
A) kauhea stressi siitä, kuinka pesue pärjää ilman mun meijereitä keskenään
TAI
B) sovituskoppiin ahtautuminen lastenvaunuissa uinuvan, mutta hetkenä minä hyvänsä heräävän vastasyntyneen sekä helposti kyllästyvän parivuotiaan kanssa
NIIN olen kehittänyt jonkinsortin nettishoppailuhimon ja huomaan säännöllisesti ajautuvani eri putiikkien nettikauppoihin. Rahaahan ei tietty ole kuin roskaa, mutta silti tulee klikkailtua ostoskoreihin vähän sitä sun tätä. Piristystä nääs ja kiva, että vatsa alkaa normalisoitua eikä tarvitse enää pukeutua raskausvaatteisiin. MUTTA eivät hienoimmatkaan vaatteet muuta sitä asiaa, että näyttäisivät paljon paremmilta siromman kropan päällä. Parasta olisi, jos vaan kutistuisin sievän kokoiseksi ja ottaisin nuo omasta vaatekaapista löytyvät käyttöön. :O

1 kommentti:

  1. Nettishoppailu onkin mahtavaa. Itse harrastan sitä, jos vaikka töissä on tylsää tai sunnuntaina ei ole oikein tekemistä. Viime aikoina olen vain keräillyt ostoskoriin kaikkea ihanaa ja sitten jättänyt tilauksen tekemättä, ei vaan oo varaa enää. Itsekin toivon pudottavani muutaman kilon jonka jälkeen palkitsen itseni hillittömällä shoppailulla.

    Hauskaa pääsiäistä!

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)