keskiviikko 3. elokuuta 2011

Kerrassaan pölö hieronta

Meinasin laittaa otsikoksi Hanurihieronta, mutta se olisi antanut teille vääriä mielikuvia ;) Mutta siis, asiaan. Nimittäin mä ostin kolmen kerran hierontalahjakortin itselleni, kun teki mieli hemmottelua. Noo, tällä tyypillä oli kyllä hyvät otteet ja hän löysi mukavasti kipupisteitä. Ei ollut mitään pelkkää hipsuttelua, vaan ihan tehokkaan oloista toimintaa. MUTTA hänen puhelimensa soi muistaakseni neljä kertaa mun hieronnan aikana (ajanvarauksia, yksi peruutus ja sitten joku, jolle hän "soittaa myöhemmin"): Sen lisäksi tämä akka ei hieronut mua edes sitä tuntia, vaan lopetti 5-10 minsaa ennen. Otti kyllä päähän, mutten tällä kertaa jaksanut alkaa urputtamaan, kun mulla oli vähän kiire. Mutta silti. Laittaisi nyt hemmetti soikoon kännykkänsä äänettömälle hoitojen ajaksi tai edes pidentäisi sitä hierontaa sitten puhelujen verran. En taatusti mene tuonne enää uudestaan. Tai no, pakko on vielä ne 2 kertaa, mutta sitten riitti.

2 kommenttia:

  1. Pöyristyttävää käytöstä! Mielestäni tälläisestä voisi melkeen pyytää jotain korvausta, itse en sietäis pätkääkään.

    Siis mitä ihmettä, ottaa puheluita vastaan (varauksia) kesken hieronnan? Onkohan se sun hieroja ihan braindead?

    VastaaPoista
  2. Kyllä mäkin olen sitä mieltä, että tyypillä viiraa päässä. Ymmärrän kyllä, että yksityisyrittäjällä on tietyt paineet, mutta hänhän voisi hyvin soittaa takaisin niihin numeroihin. Voisi vaikka äänittää vastaajaan viestin, että "Moi, soitit hieroja XXXXX:lle! Joku nautiskelee juuri taitavissa hyppysissäni, joten jos haluat olla seuraava, jätä ihmeessä viesti. Soittelen sinulle pian!".

    Mä katson, mikä meininki ensi kerralla. Jos jatkuu sama, niin sitten pitää kyllä vikistä jotain.

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)