maanantai 5. elokuuta 2013

Uudet suosikkihousut

Kivasti istuvat pöksyt. Vähän liian lyhyet, mutta kohta alkaa muutenkin saapaskausi :)

Uskaltaakohan näin blogien kultakautena hehkuttaa jotain löytöä? Nimittäin kyseessä ei ole minkäänsortin markkinointiyhteistyö, olen vain kovin iloinen mun uusista pöksyistä. Eli kyseessä on ne mun eilen Seppälästä ostamat pöksyt. Hintaa oli jotain 39 euroa, mutta Cityshopparikortilla sai vähän alea ja summaksi jäi muistaakseni 31 euroa.

Tuo paita taas, sillä on jopa pieni tarinansa. Nimittäin näin tuollaisen paidan jonkun naisen päällä. Siinä oli niin hyvä sanoma, että jäin pohtimaan sitä. Mäkin kun haluaisin olla timmi katseidenkääntäjä, joka rakastaa itseään ja kroppaansa. Niin miksi en eläisi niin? Kun tekee hyviä valintoja, ne vievät aina kohti sitä itseä, joka haluaisi olla. (Hyvä tietty jeesustella jotain tällaista maanantaina, kun viikonloppuna on syönyt välillä kuin sohvaperuna).

Sitten näin tuon paidan alessa jossain (olisikohan ollut KappAhl), niin ostin. Nyt mä levitän tätä ilosanomaa kulkiessani tuolla kylillä. Ehkä joku muukin jää sitä miettimään.

Ihmeen virkeänä olen muutenkin tänään, vaikka on tullut nukuttua hyvin huonosti viimeiset neljä yötä muistaakseni. En vain saa unta. Ensin pyörin tuntikausia sängyssä, sitten nukahdan hetkeksi vain herätäkseni uudestaan pyörimään. Melatomiinia olen vetänyt kohta parisen kuukautta, muttei se auta mitään. Toissapäivänä ostin apteekista jotain toista vapaakauppalääkettä, joka sisälsi ainakin valeriaanaa. Siinä on oikein kolmio kyljessä ja sanotaan, ettei ole asiaa rattiin heti sen ottamisen jälkeen. Noh, kahden yön kokemuksen perusteella luotto sitäkään kohtaan ei ole järin suuri. Mutta seuraillaan, seuraillaan. Voi kunpa oppisin nukkumaan yöni.

2 kommenttia:

  1. Vau! Mikä muutos! Näytät niin hirveen pieneltä! :) tsemppiä sulle jatkoon! :)

    VastaaPoista
  2. Sä oot kyllä todella pieni ja noi jalat erityisesti... oon suhteellisen kateellinen :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)