perjantai 8. kesäkuuta 2012

Jos söisin järkevästi...

... niin VÄHÄNKÖ olisin timmi mimmi. Nimittäin olen käynyt nyt joka toinen päivä salilla ja hurahtanut siihen hommaan täysin. Se on vaan jotenkin hauskaa nostaa sitä rautaa, tuntee itsensä sopivalla tavalla vähän äijäksi tai ainakin muuksi kuin löysäksi akaksi. Mä tykkään.

Eilen myös innostuin ja hetken mielijohteesta kirjoitin ilmoitustaululle lapun. Siinä luki jotakuinkin näin "Etsitään laihdutus- ja kuntoilukaveria salille. Itse olen 29-vuotias, 172 cm ja vähän alle 90 kg. Lapsia on kaksi, joista nuorin on 3 kk. Tsempataan toisiamme ja pidetään hauskaa. Lähetä meiliä!". Tänään sain ilokseni jo ensimmäisen sähköpostin, jiihaa :) En tosin tiedä, mitä kuvittelen saavani tästä kaikesta irti, mutta olisihan se kivaa kuntoilla jonkun tutun kanssa ja vaihtaa samalla kuulumisia, sekä tietty toivottavasti kannustaisimme toisiamme yhä parempiin suorituksiin. Kuulostaako ihan hölmöltä idealta teidän mielestä?

Olen nyt hurahtanut myös Suurin pudottaja -ohjelmaan, vaikkakin se on aika jenkki monellakin tapaa. Mua esim. nyppii ne tuotesijoittelut siinä ("Tämä Suurin pudottaja -proteiinijuoma on NIIN hyvää ja ihan ehdoton juttu painonpudotuksen kannalta", "Tämä vedensuodatin on NIIN kätevä ja on halvempikin kuin pullotettu vesi", yms). Mutta on se silti hienoa katsoa, kuinka valtaisan kokoiset ihmiset kutistuvat viikko viikolta. Nytkin siinä on yli 200-kiloisia laihduttamassa. Toivoisin tosin, että olisi tällaisille normiläskeillekin oma ohjelmansa, samaistuisi helpommin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)