sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Notkahdus taas alaspäin: 96.3 kg

Karppaus on ehkä maailman hienoin tapa laihduttaa. Saa juoda kahvia kermalla, herkutella vaikka meetwurstilla ja majoneesilla, laittaa skyriin Mascarpone-juustoa rasvaa ja makua tuomaan... Todellinen tuhdin tädin unelmadieetti: ruoka saa silti maistua.

Mun paino jumitti aika pitkään tuossa 97 kg:n tienoilla, mutta tänään se oli 96.3 kg. Jes! Ihanaa, kun se nitkahtaa alaspäin.

Olen myös tosi onnellinen mun vahvuudesta sosiaalisissa tilanteissa. Tässä on nyt ollut kahdet juhlat ja pöydät ovat olleet täynnä herkkuja. Enkä ole ottanut kummallakaan kerralla yhtään :) Tosin mun suurin haaste on vastustaa kiusauksia ollessani yksin. Mulla kun on tosi vahvasti salasyömärin vikaa. Onneksi meillä ei ole kotona juurikaan mitään himottavaa herkkua, niin pysyn jatkossakin vahvana.

1 kommentti:

  1. On helpompaa vastustaa kiusauksia kun ei ole liian kitudieetillä! Jatkuvassa nälässä niihin herkkuihinkin tuppaa helpommin sortumaan. Tsemppiä.

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)