tiistai 14. huhtikuuta 2015

Innokas 5:2-dieettiläinen jännittää huomista punnitusta

Huomenna on viikko takana 5:2-dieetillä ja pakko tunnustaa, että kyllä jännittää. Aamulla kävin jo kurkkaamassa vaa'an lukemia ja näyttivät aika pahoilta, jopa vähän plussaa. Mutta olin ollut kuntosalilla taas ja salipäivien jälkeen painaa aina enemmän kuin oikeasti. Mitä lie nesteitä tai muita hässäköitä. Tosin huominen tulos voi olla aavistuksen verran nätimpi kuin sen kuuluisi olla, koska olen tänään taas kitupäivällä. Yleensä sellaisen jälkeen vaaka on enemmän kaveri kuin normaalisti. Mut joo, ainakin osviittaa saa :)

Oli kyllä kiva tuo edellinen kuntosalikerta. Nimittäin menin heti aamulla salin avattua ovensa. Tein hieman alle tunnin treenin, sit nopeasti suihkuun ja pikafreesaus naamalle, jonka jälkeen suuntasin töihin. Kevyt jälkihiki kyllä vaivasi aamupäivän, mutta ei se haitannut mitään.

Mä kyllä ihmettelen mun massiivisia vaakalukeamia. Ehkä sitä on sokea omille syömisilleen ja kuvittelee syövänsä terveellisemmin kuin oikeasti syö. Mutta siis mun mielestä mun ruokavaliolla mun ei pitäisi painaa enempää kuin noin 90 % miehistä. Pitänee taas aloittaa ruokapäiväkirjan pitäminen ihan kunnolla. Siitähän se sitten selviää.

Tänään kitupäivänä suunnitellut syömiset ovat tässä: pari kahvia, vihreää teetä, paljon vettä, lounaaksi porkkanoita ja keitettyä kananmunaa, välipalaksi päärynä ja päivälliseksi vedän pienen proteiinipirtelön. Liikuntaa en tänään harrasta pientä kävelylenkkiä enempää, etteivät voimat hyydy tai tule sorruttua nälän takia pöljään syömiseen.

2 kommenttia:

  1. Kyllä se siitä. Oot onnistunut aikasemminkin, nyt taas uudella tsempillä :) Kiva taas lukea sun puuhastelua, inspiroi itteenikin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Shirley :) Mua vaan niin nyppii nuo vaakalukemat ja oma tahdonvoiman puute, miten ihmeessä mä oon päästänyt itseni tällaiseksi.

      Poista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)