perjantai 21. maaliskuuta 2014

Dukan-dieetti Vol. 2

Tästä se (taas) lähtee. Nyt toinen päivä Hyökkäystä menossa ja hienosti menee.

Nyt olen kerännyt taas motivaatiota ja kroppa-ahdistusta tarpeeksi, että jaksoin lähteä karistamaan kiloja Dukan-dieetin opeilla. Eilen aloitin proteiinipäivällä ja jatkan niitä yhteensä kuusi päivää. Ohessa kuva suunnitelmasta, jonka mukaan voisin painaa jo ensi elokuussa parisenkymmentä kiloa vähemmän! Toivottavasti hyvä flow pysyy ja kiloja karisee.

Alku oli ainakin lupaavaa, kun nesteet ja pöhötys lähtivät liikkeelle jo yhdessä päivässä. Aamulukema vaa'alla oli reilun kilon vähemmän kuin eilen.

Vatsalihashaastettakin olen hienosti tehnyt, wuhuu! Tosin sen kohdalla olen alkanut miettimään haasteen miellekkyyttä, sillä mulla on ollut ihan sairaan kipeät niskat sen aloittamisen jälkeen. Siis niin kipeät, että särkylääkkeitäkin olen joutunut kiskomaan ja venyttely ei auta. Täytyy katsoa, mihin suuntaan homma kehittyy ja pitääkö esimerkiksi vatsalihassarjoja tehdä useampia pitkin päivää eikä kerralla koko jäätävän pituista settiä.

Iloista viikonloppua, nyt sulatellaan kiloja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)