maanantai 17. helmikuuta 2014

Influenssan kourissa edelleen

Ajatella, maanantaina iskenyt influenssa on pitänyt nyt otteessaan viikon. Nyt ei tosin enää ole kuumetta ja pystyn tekemään muutakin kuin makaamaan, mutta olo on varsin raihnainen edelleen. Pää ei toimi kunnolla ja kävely muistuttaa paikoitellen Ozzy Osbournen liikkumista, eli melkoista valumista paikasta toiseen. Puuh! En suosittele influenssaa hankkimaan. ;)

Mutta jos jotain positiivista, niin vaaka on taas ystävä. En ole oikein saanut syötyä mitään, kun ei ole vain uponnut. Taisin viime viikolla syödä yhden lämpimän aterian. Muihin tuli stoppi heti ekan haarukallisen jälkeen: ei vain mennyt alas. Söin siis minimaalisen vähän ja pääasiassa kylmiä juttuja, parhaiten maistui rahka, jossa oli kiiviviipaleita ja joskus banaania.

On jotenkin laihempi olokin, vaikka tuhti tyttöhän mä edelleen olen.

Töissä jengi ihan aiheestakin varmaan hieman välttelee kontakteja mun kanssa, pelkäävät vissiin sikainfluenssaa. Tiedä sitten, oliko tämä sitä vaiko ihan "tavallista" influenssaa.

Fyysistä rasitusta välttelen tässä siihen asti, että olen taas kunnossa. Sitten aion suunnata jälleen kuntosalille, se tuntuu olevan se mun juttu. Tykkään nostaa rautaa ja laittaa lihakset tärisemään. Tai ehkä pitäisi sanoa "lihakset", mutta anyway ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita :)